v(^_^)v
RSS

..::Hilang ghaib::..

tak mampu nk mengejar.
Kaki dh lenguh sgt2.

Larilah, lari.
Yg jauh semakin jauh.
Yg dekat mula menjauh.

Larilah, lari
Ketahuilah sy masih di sini.

Awak,
Keras hati
Kontradiksi yg ketara
Namun kita kerap bersama
Terima kasih
Ajari saya merai orang len

Awak,
Lemah lembutnya insan
Ibarat seorang kakak
Ajari saya memahami yg lain
Kita solat sama

Aku,
Pemendam
Sama dengan saya
Namun jarang benar kita bersama
Terkadang rindu
Yg jauh semakin jauh
Lari dari saya
Kenal tapi tak cinta
Bersusah payah hingga hujungnya
Sama dengan saya
Menetap lebih lama

Ana,
Sering bersama
Pergi makan
Pergi kuliah
Pergi tandas
Namun sering juga berselisih
Angkara syaitan gamaknya
Atau tiada ruang antara kita
Cuba memahami
Akhirnya lebih baik buat kerja sendiri
Yg dekat mula menjauh

Di sini, masih di sini. Selepas ni tidak lagi.

0 comments: